.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري نماينده قلابي نهاد رياست جمهوري در گيلان
مسافر خود را نماينده نهاد رياست جمهوري دولت فعلي معرفي و عنوان مي دارد كه جهت رسيدگي و پيگيري نامه هاي ارسالي به نهاد رياست جمهوري آمده و از هر خانوار مبلغ 13 هزار تومان تقاضا مي كند كه راننده نسبت به اين شخص ...
دستگيري نماينده قلابي نهاد رياست جمهوري در گيلان

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از دستگيري شخصي كه خود را نماينده نهاد رياست جمهوري معرفي كرده و قصد كلاهبرداري داشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، روز گذشته شخصي به نام اردلان كه در حال مسافركشي در شهرستان رودبار بوده فردي را به عنوان مسافر دربستي به مقصد لوشان سوار خودرو نموده و به روستاي سياه تپه حركت مي كنند.

مسافر خود را نماينده نهاد رياست جمهوري دولت فعلي معرفي و عنوان مي دارد كه جهت رسيدگي و پيگيري نامه هاي ارسالي به نهاد رياست جمهوري آمده و از هر خانوار مبلغ 13 هزار تومان تقاضا مي كند كه راننده نسبت به اين شخص مشكوك شده و مراتب را به كلانتري اطلاع مي دهد.

مامورين نيز بلافاصله نسبت به دستگيري اين كلاهبردار اقدام مي كنند. پليس ضمن تشكر از هوشياري و دقت اين راننده محترم از مردم عزيز مي خواهد تا فريب اينچنين كلاهبرداراني را نخورده و در صورت مشاهده چنين افرادي مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان گذارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.